Site Promoten
Image default
Banen en opleidingen

Administratief Boekhoudkundig Medewerker

Introductie

Consenso is een dynamisch advocatenkantoor met vestigingen in Tongeren en Genk. Ze zijn actief in verschillende vakgebieden en disciplines, en hebben veel interne kennis.

Kwaliteit, professionaliteit, vertrouwen en toewijding zijn de waarden die in het DNA zijn verankerd.

Door de groei verwachten we dat fulltime medewerkers enerzijds het werk van het secretariaat versterken en anderzijds de boekhouding (A-Y) beheren met de hoofdaccountant.

Als Administratief Medewerker:

De advocaten van het bedrijf rekenen op u voor de volledige administratieve afhandeling van het secretariaat. Dit omvat: agendabeheer, orderverwerking, voorbereiding van documenten, ter beschikking stellen van documenten en kopieën voor archivering.

U kunt meetings, conference calls, seminars (uitnodiging, daadwerkelijke opvolging, logistiek, etc.) plannen en organiseren.

Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant (telefonisch, per e-mail of fysiek).

Je bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de klantendatabase, het openen en sluiten van bestanden, het bewaken van de fysieke en digitale archivering van bestanden en het volgen van slapende bestanden.

Denk hierbij aan mogelijke standaardisatie en optimalisatie van kantoorsystemen en efficiënte processen, en draag bij aan een vlotte implementatie en correcte toepassing.

  • U kunt inkomende en uitgaande post beheren en elk document nauwkeurig verwerken.
  • Bij bovenstaande taken houdt u altijd rekening met de contextspecifieke eisen.
  • Als crediteurenmedewerker ben je verantwoordelijk voor:
  • Boeking factuur.
  • Controle, registratie en opvolging van alle ontvangsten en facturen.
  • Betalingen uitvoeren en verwerken.
  • Diverse financiële transacties, zoals het verwerken van bankafschriften, declaraties, …

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een bachelordiploma.
  • Je hebt jarenlange ervaring opgedaan in vergelijkbare functies.
  • Nauwkeurig werken en correct omgaan met documenten kan u vitaliteit geven.
  • U vertegenwoordigt initiatief: u heeft maar een half woord nodig om uw verwachtingen te kennen.
  • Je weet duidelijk te communiceren met interne en externe stakeholders: hiervoor kan je je perfect uitdrukken in het Nederlands en Frans.
  • Je beschrijft jezelf als een.
  • Schakelen tussen verschillende taken en toch overzicht houden is voor jou geen probleem.
  • Je komt elke dag met een glimlach op je werk en weet hoe je tijdens een drukke dag moet blijven werken.
  • Uw vitaliteit en motivatie om ervoor te zorgen dat er geen probleem voor u is, is teveel.
  • Je hebt hands-on denken dat geschikt is voor deze MKB-omgeving.
  • Je hebt de nodige kennis van MS Office en begrijpt de wegen van de digitale wereld.
  • Je bent heel voorzichtig en kunt omgaan met vertrouwelijke informatie.

Ons aanbod

  • In de rol van een horizontaal gestructureerde groeiorganisatie is de ruimte voor waardering en eigen inbreng cruciaal.
  • Kansen om je te ontwikkelen in een boeiende en interessante werkomgeving.
  • Het introductieproces, waarin u de nodige professionele juridische kennis opdoet.
  • Marktconforme vergoedingen, aangevuld met secundaire arbeidsvoorwaarden.

https://www.vindazo.be/vacatures/huishoudelijk-medewerker.html